torsdag 1 maj 2008

Sköna Maj.....

Så blev det då Valborgsmässoafton i år också. Himla tur det :-) Vi firade in våren på Skälby 4H gård med skönsjungande sång - antar jag...Jag såg dom bara - hördes inget...hmmm. Mycket folk var det och det blev en folklig tillställning. Vi träffade nyblivna föräldrarna Caroline och Andreas. Stort Jättegrattis till lilla söta Freja!

Min lilla prinnsessa såg förundrad och förväntasfull ut inför ... " vad kan dom nu ha hittat på för spektakel" - tankar...


Inte nå´n jag känner igen - trist. Bara stora människor. Men hallå där är ju Malte och Ninja och Mido och Johanna och vad var det nu... asch har glömt men oj vad många kompisar här fanns - plötsligt - nu blev det kul!!


Vad händer där borta? Kolla - kolla. SvampBob ballong!!!! Yipiii

Har ni sett förresten att det brinner därborta, men det är så mycket människor där redan så vi kollar in om dom har fler svamp Bob ballonger istället. Oj oj oj dom var slut.... Jag vet att mormor tycker det var bra. Hon är rädd för ballonger. Vill inte trängas med dom i bilen. Så himla fjantigt - eller hur.... Måste gamla vara så fjantiga - hmmm...


Kram och på återhörande i vårvinden...

Inga kommentarer: