onsdag 14 maj 2008

Hemskt mycket hej! - Gör en glad tjej ;-D

Sitter här nu och tittar på mitt räkneverk. Alltså siffrorna som står högst upp till vänster.
Va´kul att så många är inne och läser vad jag skriver och tittar på foto´na. Känns liksom lite meningsfullt och trevligt att kunna dela med sig av sin vardag och likaså festligheter likaväl som funderingar. Men vet ni......
Jag skulle tycka det var så kul om ni gav er till känna nå´n gång. Kanske en liten kommentar eller varför inte en hälsning i min Gästbok. Det är bara att trycka på den. Finns över räkneverket. Man förbinder sig inte till något :-) Visst ni är några som kommenterar och det tycker jag är jättekul. Kanske en del tycker att det är svårt? Jag ska förklara hur man gör.
  1. Tryck på kommentera under aktuell text och fotosvit.
  2. Ny ruta kommer upp där man trycker ok - det är inte farligt att "gå" in här ;-)
  3. Sedan skriver man sin kommentar eller hälsning. Tjohoooo - vad kul det blev ,-)
  4. Nu ser man en ruta där man exakt ska fylla i de "konstiga" bokstäverna.
  5. Rullar man ner sidan en bit ser man att det står något om URL eller ANONYM eller NAMN. Är du inloggad behöver inte någon av dessa rutor klickas i. Om inte inloggad, vilket du inte är om du inte själv har lagt upp en bloggsida, då klickar du i NAMN och anger det namn du vill. Bra iofs om jag kan identifiera det :-) Annars ger det mig bara en j-a massa huvudbry - Från födslen ohejdad vana för nyfikenhet ;-D
  6. Därefter trycker du på publicera inlägg.
  7. Klart.
  8. Monica kommer att bli så himla glad och överraskad - tro mig - jag vet....

Vill du inte kommentera så kan du ju alltid skicka en hälsning i min Gästbok. Himla enkelt och lika glädjande.

Hoppas -hoppas -hoppas :-)

Kram och på återhörande.

Inga kommentarer: