måndag 28 april 2008

Hej å hå...

Så blev det en ny dag igen - härligt, men inte självklart... Jag är ledig idag men det skulle man inte kunna tro om man tittar på mitt "ledighetsschema" Jodå det finns så´na. Vill ni ha ett ex. så säg bara till :-) Nu har jag precis städat av i huset och plockat ur diskmaskin. Kammat kissarna och gett dom mat. Städat UNDER kattlådan då lillepip ( chicco ) har en förmåga att strila utanför. Sedan ringde jag min chef, då jag skulle in på ett möte - på min lediga dag - och sa att jag kan inte komma. Det är nämligen så att jag ska köra till Karlskrona och hämta hem Thommy. Jodå, han går av idag - som det heter. När jag slutar mitt jobb - går jag hem - inte han inte :-) Han - går av :-)) Vill jag sedan att han kommer hem under samma dygn som han "går av" - ja, då får jag hämta honom. Ja a vad ska man säga. När vi kommer till Kalmar igen ska vi ta en liten inspektionstur till vår sons nya arbetsplats. Han vill så gärna visa det nya. Därefter kan det bli aktuellt med babysitting då det är möte på Sarah och Jonas samfällighet. Har vi tur hinner vi ta en fika nå´nstans ;-) Nu är det förmodligen dags för sängen - ska ju jobba imorgon :-)))
Men solen skiner och fåglarna sjunger blommorna blommar värmen värmer och det är vår... Var det nå´n som sa något??? Vårtrötthet - my as....:-) Vem hinner med det oxå?
Kram och på återhörande.

Inga kommentarer: