måndag 21 april 2008

Underbart...


Slött, slappt men knappast likgiltigt då det gäller dessa båda pojkar. Solen skiner och det värmer gott i uterummet. Nämnas bör att det faktiskt är 5 (fem) stolar lediga, men här ska det vara samma stol. Den kan ju vara den skönaste ;-)




Visst är det väl underbart nu när solen, värmen och ljuset äntligen har kommit. Livsandarna återvänder - liksom.
Det är fler som gillar att ha det trångbott. Platsen spelar ingen roll så länge solen finns där. Tog denna bild när jag var på den första vårliga utflykten för i år. Var på Skälby 4H gården. Upprepar jag mig? Knappast- jag sa det igår att jag skulle dit. Idag berättar jag att vi var där :-) Mycket folk och jättegott kaffe. Många var också dom som gonade sig i solen...


Visst ser det njutbart ut. Tänk att kunna koppla av så fullständigt.



Tack Sarah och Annie för en underbar eftermiddag!


2 kommentarer:

Sofie W sa...

Vilka underbara bilder!! Ser helt underbart ut - även hos grisarna
:-D

Kram!

Anonym sa...

Monica!

Blir så glad när jag ser dina bilder och läser din text! "Grabbarna grus" ser precis så härliga ut som dom är för att inte tala om Sarah och Annie, Förstår ni hade en fin em på Skälby.

Kram

thommy