torsdag 7 januari 2010

Traditionsfylld kalkon = Super gott.

Tack än en gång kära vänner för en fantastiskt trevlig och underbart god kväll. Livsandarna börjar återvända till mig nu men det satt åt - om man säger så :-)

Lite god vickning av denna tjusiga kaliber bjöds vi på när vi kom.


Här är några som njöt av det goda: Den årliga matchen om vem som är bäst på ishockey gick åstad som planerat. Jag var nära att vinna mot Gunnar men så var jag tvungen att sätta mig lite mer till rätta. Vad händer då - tror ni... 1-0 till Gunnar. Snudd på fusk tyckte jag, men ingen höll med mig :-( :-D

Men...innan det tuffa spelet satte igång blev vi bjudna till bords för att avsmaka denna ljuvliga kalkon som vi sedan tidigare traditioner avnjutit till fullo. Inte behövde vi bli besvikna denna gången heller :-))) Sedan då den tuffa matchen. Snacka om inlevelse ;-D

Visst är mormor duktig Freja?
Grattis Andreas!




Så blev det dags för lite trevligt sällskapspel.Det är ju inte helt smärtfritt om nu någon skulle tro det ;-D



Och med detta vill jag säga -återigen-tusen Tack för en trevlig afton i goá vänners sällskap.
Puss och kram på er allesammans från mig och min familj!



















































Inga kommentarer: