lördag 16 januari 2010

Leos Lekland -Yipiii...

Igår (fredag) flexade jag ut vid lunch. Ville följa med mina barnbarn till Leos. Har iofs. varit där en gång tidigare men idag var morfar med också. Annie var överlycklig och så förväntansfull.

Följ med på en åktur - vetja... och kolla in plejset.... en guidad tur av Annie...Jag låter bilderna tala för sig själva. Kul är det och motion får man. Säger bara - åk dit...

Så plötsligt bara händer det! Leo kommer dit för att dansa och kramas med barnen. Annie bara

älskar Leo.




Hopp - hopp - hopp så himla kul att känna tyngdlösheten... Det är nog därför man nästan aldrig ser någon vuxen i detta redskap. Det är ju liksom redan kört :-)



Kan ni tänka eratt denna lilla tuffa tjej, på nästan nyligen fyllda 3 år, vågar åka ner för denna jätterutchkana själv! Jodå... Är man stolt och glad... Härligt med frimodighet :-)

Törstig och hungrig blir man ju men det är det inga problem med. Såhär fin och god mat finns det att köpa där, så det går ingen nöd på en...

Efter lite ny energipåfyllning var det dags att lura med mormor i leksvängen. Kan ju inte sitta där och gömma sig bakom Charlies vagn hela tiden och verka upptagen. Så här gick det till.
Efter det så smakade det mer :-D

Ett annorlunda hav än vad morfar är van vid men han fixar detta lika smidigt som de andra :-DShow must go on....





Otroligt nog började tröttheten ge sig till känna och det började bli dags att åka - hem...


Eller vad tycker ni att det ser ut som? ;-D
Och lille prinsen som sovit sig genom hela besöket kommer att kräva sin revanch-det förstår vi :-)))















Kul att ni ville vara med oss på denna rundtur. Hoppas ni haft det lika trevligt som vi hade.

Tycker ni att det var något som fattades så var det nog känslan av att få uppleva detta själv - så på´t bara. "Grabba" en unge, betala "glada" 100:- och plejset är ert!

Att det ska vara en "glad" hundring är för att det blir inte roligare än man gör sig. Så är det ;-D


###



Nu är jag så himla besviken på att det blir detta otroliga mellanrum ner till slutet av sidan. Så blir det när man lägger in flera kort, som då jag gör.

Vet inte hur man ska göra för att undvika det. Är det någon som läser detta, och vet hur man gör, vore jag jättetacksam om ni ville tala om det för mig.


Föröker nu att dryga ut detta gigantiska mellanrum med lite text...



Hur tycker ni att jag lyckas??




Nu är det väldigt nära att jag nått botten :-)

Jag menar ju givetvis då botten på detta inlägg.



Ett hopplöst fall tycker jag - så snälla - om ni vet ett annat sätt-tala om det för mig och jag är er evigt tacksam.

Kommer ju då också att stå ut med att fortsätta att lägga in kort.

Ser ut som om min tanke att underhålla er med lite text medans ni skrollade ner för att göra en kommentar - misslyckas.

Tycker fortfarande att det är lika långt....


Hjäääälp......


På återhörande.







































































1 kommentar:

Sarah sa...

Tack själva för en härlig eftermiddag. Tack för att ni förgyllde vår dag. Underbara kort! Puss & kram