torsdag 14 januari 2010

Dagens träning.

Oj, kom precis på mig själv när jag skrev detta. Men hallå -har jag blivit en så´n där träningsnörd som måste skriva och berätta hur duktig jag är. Hmmm - tål att betänka. Nå´n gång då och då men att jogga upp till datorn, efter varje träningspass, räknas inte ens som streching ;-D
Tycker faktiskt det är rätt nördigt när den ena försöker överträffa den andra. Finns en del sådana bloggar. Kan bara säga att de ligger inte som mina favoriter.
Ja ja nu har moraltanten fått säga sitt. Gå nu ner och sätt på dig lite te och doppa en fullkornsscorpa. Stoppa gärna in hela så det kan bli tyst på dig nå´n gång....
Var var vi nu då.... Jo träningshörnan.
Så himla kul och trevligt. Alla ( de som jag träffat hittills i alla fall) hälsar glatt. Tilltalar en. Jo dom är svenska :-) Fick t.o.m. så bra kontakt med en tjej där så vi satte på musik tillsammans. Troligtvis mest för att hon inte såg utan glasögon så jag fick kolla var powerknappen satt :-)Teamwork, fantastiskt. Dom håller koll på ens andning också. Tycker jag känns tryggt. En av dom sa till mig att andas i maskin 4 -ja, just den... Kan ju inte göra 2 sakersamtidigt i den maskinen hur kvinna jag än är. Men jag såg att hon var orolig så jag tog ett djupt andetag -hjälp där satt jag :-) ok jag andades ut-i dubbel bemärkelse-och kunde slingra mig ur maskinen efter 10x3 magböjningar.
Vi ses nästa gång ropar de hurtigt de som går hem efter dagens förvärv. En annan har ju precis börjat och har många maskiner kvar.

Nöjd som bara den ska jag glida ner i soffan och titta på antikrundan. Vilken belöning!!!

Kramkram ( ja sa kram inte kramp ) och på återhörande.

3 kommentarer:

Sofie B sa...

Vad duktig du är!! Visst är det skönt att ha tagit det där jobbiga, tunga klivet... bara att ha startat upp känns så gott!
heja, heja!
kram!

Sarah sa...

Är så stolt över dig mamma! Älskar dig.

FiaKling sa...

Gud så duktiga vi är =) Alla har kommit igång är duktiga! Sommaren 2010 i Böda säger jag bara ;) Kram på dig svärmor!