måndag 18 januari 2010

Första vägningen.

Idag har det gått en vecka sedan jag började mitt nya liv :-)
Nya liv innebär faktiskt att ständigt vara sugen på något gott. Inte att förglömma mitt latenta rökbegär som också pockar på. Hårt liv denna kvinna lever nu för tiden. Enda "tankningen" jag får är min självbevarelsedrift. Ge inte efter.......Ge inte efter....... Mitt nya mantra :-)
Ja, det går ingen nöd på mig. Jag har ju att ta av - liksom....än ,-)
I alla fall så har jag gått ner 1,3 kg på en vecka. Nu vet jag ju nå´nstans att det är mycket vätska. Hur eller hur så slipper jag ju skvalpa omkring med 1,3 liter extra....

2 kommentarer:

FiaKling sa...

Guud vad duktigt! Vilken morot =) Själv hade jag inte gått ner mer än ett par hekton... Men det kommer väl snart hoppas jag.. Kanske vinet från i fredags.. Kram!

Sarah sa...

Bra jobbat mamma! Är så stolt över dig. Kram