måndag 7 december 2009

Tack till min underbart fina familj!

Tack min fina familj!
Igår var vi och åt julbord på Hamnkrogen. Jättegod mat och fint omhändertagande fick vi.

Efter maten var vi bjudna hem till Sarah och Jonas med familj. Där drack vi jättegod äppelglögg och pepparkakor. Sedan spelade vi paketspelet. Äntligen fick jag med mig någon vinst - brukar annars alltid gå tomhänt från bordet. Gör inget i och för sig - har ju haft kul under tiden:-) Men som sagt - igår vann jag. En stor plasttomte som jag ska låta ligga på garagetaket i vinter. Varför ska han ligga där tänker nog nå´n. Jo, han vilar medan hans renar är på taket och lämnar julklappar i skorsten. Det vet ju alla att det går till på det viset. Jag ska smygta ett kort när dom har anlänt så att ni får se.Här tar Annie och "Bobo" sig en liten "fejkad" tupplur. Visst luras man lätt av deras trovärdighetssömn :-)))
Vill här visa ett par goá pojkar på tillväxt :-)
Lägg till bild

Åter igen ett stort tack till min familj som gjorde en "mörk" dag så ljus.

Jag älskar er!
Mmm -
Mammamormojmonica

Inga kommentarer: