måndag 7 december 2009

Lycklig och stolt pepparkaksgumma.

Idag har jag varit ledig från jobbet och haft glädjen att få baka pepparkakor med min lilla underbara "gulliaffi". Hennes lika underbara lillebror Charlie fick bara titta på från sin babysitter. Men nästa år så. Så här gick det till:

De röda vackra förkläderna har Annie och Sarah fått av "moster" Maria. Visst är dom fina!




Som ni kan förstå så har jag haft en alldeles fantastisk dag tillsammans med mina underbara barnbarn och deras fina mamma.
Ps. Morfar var med också och underhöll oss när vi började tröttna ;-) Ds.
Puss och tack för det.
Senare bjöd Sarah på en jättegod höstgryta som smakade ljuvligt. Till dess hade även pappa Jonas anslutet sig till baksällskapet.
Puss och kram på er och Tack för en jättemysig dag tillsammans med er.
Vi älskar er - ses snart.
Mormoj & Morfar




1 kommentar:

Sarah sa...

Tack själva för att ni finns där för mig och mina barn. Puss