fredag 6 juni 2008

Ur svenska hjärtans djup...

Idag har vi firat nationaldagen. Kom på att jag hade en flagga som jag kan sätta på husväggen på framsidan - glömde det. Så kan det gå...

Hur eller hur så firade jag dagen tillsammans med "lillflärpan" och hennes familj. Hur trevligt som helst ;-) Vi startade på IKEA. Det var saker som skulle kompletteras i hemmet. Lunchen intogs där sedan skulle vi vidare till Kosta. Ren utflykt - utan inköp ...fniss. Ikea tarvar då energi och kraft. När vi kom ut därifrån orkade vi inte att "harva" vidare till Kosta - det skulle ändå bara kosta :-))) Fyndigt -hihihi. Vi äntrade på på olika ställen i Kalmar istället och det var lika trevligt det. Vad jag vill med detta är att visa hur kul en unge kan ha med vatten.

Kolla in bild"spelet".

Oj det blev lite kallt!!! Men mormor stoppade i mig i badkaret för att jag skulle bli varm igen - å de´blev jag. Sedan kollade jag på TV och mormor gick hem.Puss o kram lillflärpan - jag älskar och saknar dig redan // oma



1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en smuk tanke somglædede mig meget