söndag 15 juni 2008

Fredagseftermiddag på Långviken!

Så var det då dags för den årliga beachvolley tunering bland företag i Kalmar. Jonas deltog i sitt företag - Conservator. Dem kom på 2:a plats. Bra jobbat, ni var superduktiga, men hade givetvis vunnit om jag varit med :-D Jag har faktiskt spelat tunering på Bosön - Sthlm, idrottshögskolan-om jag få be :-))) Vi kom 3:a bland 15 lag - om jag inte minns fel, men det kan ha varit 5 oxå .-D
Så här såg det ut i fredags i alla fall. Håll till godo.
Här är en del av volleygänget+ Lite fikapaus för publiken.
Så blev det då dags att sätta igång........Jonas"superserve"Gunnarsson in action!
Vart tog bollen vägen?..............................Inte här........................................................................... Inte här heller......
Hmmmm.....

Där är den - pust....

Yipiii pappa ni blev 2:a - bättre än så kan det aldrig bli för jag är Number 1 :-D

Inga kommentarer: