söndag 8 juni 2008

En skön söndag!

Idag har jag haft en fantastisk dag till. Inget är självklart så man borde känna mer ödmjukhet än vad jag tror att man egentligen gör. Stanna upp och vara tacksam.

Ok - det var några allvarsord men jag kan inte bli mer än ödmjuk inför min fantastiska familj och att få dela en dag med dem.

Dagen började med frukost hos min dotter Sarah som skulle ha ett babyklädparty. Ni vet som Tupperware fast med kläder då. Vi var några stycken som hade en skön och trevlig stund på deras fantastiska altan. Tack för en härlig frukost! -"Hittar du nå´t snyggt oma"?
Därefter åkte Sarah och jag och handlade på CityGross - de har det bästa köttet i stada :-) Revben blev det. Grillas ska det. Thomas och Fia är på ingående.
Grillmaster himself;-) Arbetsledare;-)
Annie övervakade också det hela och såg till så allt gick rätt till.
Så blev det då dax att äta - mmm...
Mormors mobil ringde - typiskt Just när vi ska äta. Aha - det var ju morfar som också ville vara med på ett hörn. Så vi var "samlade" allihopa - liksom :-) Kissarna var med oxå.

Sedan blev det dags för pyjamas - Ska bara gosa lite i Fias famn först....
och se vilka vackra lockar jag har!
Puss och kram och Tack för en strålande dag. / oma
Kram på er andra och på återhörande.

Inga kommentarer: