fredag 6 juni 2008

Pissirriterad!

Hej å hå - är hon igång nu igen....

Ja, det är hon. Jag är mäkta irriterad, faktiskt förbannad på det feministiska svineri som fortgår på damtoaletterna! Hoppsan - "hoppar" hon på sina egna, tänker nog någon av er - ja a faktiskt. Nu tror ju inte jag att detta är något som Du "sysslar" med, men för det gärna som en diskussion bland vänner och bekanta så det blir slut på detta elände. Nu till saken!

Ofta, och då menar jag ofta, när jag är ute någonstans, oavsett land - faktiskt - uppenbara sig samma sviniga fenomen! Nu är jag då inte rasist på något vis och tycker att svin är några avarter i sig. Faktum är att jag tror att de klara sina toalettbestyr bättre än vad många feminina varelser s.k. kvinnor gör. När jag ska in på en toalett, för jag behöver göra det som vi alla tydligen behöver göra, så möts jag allt för ofta av en nerpinkad toalettsits!!! Hur äckligt är inte det? Någon före mig har valt att inte sitta ner och pinka - för det är väl det dom gör dom som inte vågar sitta ner - vi andra kissar :-) Om man nu tror att den som varit innan haft en sjukdom som smittar eller skvätt på sitsen, varför i h-te torkar dom inte av sitsen bara. Hur svårt kan det vara? Förresten, kan någon tala om för mig vilken sjukdom som smittar på toa? Tror man att det är gonorré så tycker jag det är mer befogat att fundera över vilken ställning som användes än att det skulle vara något kvar till efterkommande toabesökare - suck...så trött jag blir. Om man är orolig att det är kladdigt och vått - varför lämnar man det så efter sig själv då? Det gnälls en hel del om män som inte fäller ner ringen efter sig! Om de kvinnor som ändå väljer att stå upp och pinka hade lyft upp ringen, dom egentligen borde ha suttit på, hade det inte varit ett problem. Då hade varit rent och torrt för oss som sitter ner och kissar. Dessutom är det vetenskapligt bevisat att det är bättre att sitta ner och kissa därför att man tömmer blåsan bättre då. Detta gäller också män faktiskt. Något att tänka på för männen med tanke på deras utsatthet för prostatabesvär. Så nu alla tjejer/kvinnor som besöker offentliga toaletter och inte vågar sitta ner och kissa - helt ok - men torka av stolen efter er, snuskfior! Har ni tänkt på alla de gånger ni kommit in på en toalett som man delar med män och nederdelen på byxbenen blivit blöta. Förmodligen inte. Vad tror ni händer när ni står upp eller hukar er över stolen....Jo, hälften hamnar utanför och era feministiska medkvinnor får blöta illaluktande byxben. Hur kul är detta på en skala? Knappast 10!!!! Skärpning, och sitt ner för fanken eller torka av efter er och fäll locket! Jag är urtrött på att hålla på att kissa ner mig för jag ska torka av efter andra pissfior!
Tack för ordet.
// Monica

2 kommentarer:

Mitt liv som Caroline sa...

*fniss* You go girl! Kunde inte ha uttryckt saken bättre själv! Ses på söndag hemma hos dotra din (för du skulle väl komma?) Kram Caroline och Freija

Anonym sa...

Usch å fy! Känner tyvärr igen det där! Både med kiss på ringen och att byxorna badar i kiss! URK! Jag spyr nästan!
Bra inlägg!

Kram Sofie