måndag 9 november 2009

Skärpning!

Som sagt nu får jag väl ändå skärpa till mig. Har inte skrivit på länge. Till och med jag tycker det är tråkigt att kolla denna bloggen när den aldrig ändras. Så det är bara att göra nå´t åt att-liksom ;-)


Mycket har ju hänt sedan jag bloggade sist. För att inte bli för långrandig ska jag sammanfatta mig kort. Detta har hänt:
  • Jag har blivit mormor - igen -till en underbar liten gosekille som ska heta Charlie. Hans nyfikenhet blev för stor så han tittade ut 2 månader för tidigt. Han var som en liten skör glaspjäs.

  • Svininfluensans vara eller inte vara härjar ju fritt. Jag blev sjuk i alla fall. Vad det var lär vi inte få veta mer än att det var lunginflammation. Hade alla symtom på svininfluensan förutom halsont, så jag vet inte. Frågade om jag inte kunde få kolla det genom ett blodprov. Men se det gick inte alldeles för dyrt sas det. Jaha-vad prioriterar man pengarna till....tro??? !

  • Så är det ju så då att jag har tappat minnet....Allvarligt - jag kommer inte ihåg mer vad som hänt. Det är ju lääänge sedan jag var här ju.... Hmmmm.

  • Jag har börjat med scrapbooking. Vilket egentligen betyderatt jag ruinerat mig på Tradera :-(
Hur eller hur så är allt väl med allting-liksom. Kan inte bestämma mig om jag ska vaccinera mig eller inte. Det är mitt största dilemma just nu. Den sunda delen av säger njae och den lite mer chansartade delen av mig säger njae. Så vilket ska det bli lär jag få fundera på ett tag till. Verkar som jag går och väntar på något som jag inte vet vad det är. Och tänk-jag har kanske haft baconfebern. Då har jag ju redan ett immunförsvar. Blir jag trött eller blir jag trött.

Jo - just det. Scrapbooking. Gu´vad kul det är om jag bara hann med det. Vart tar tiden vägen. Visst sitter ju här nu när jag egentligen skulle kunna scrappa. Tänkte jag skulle lägga upp några bilder på mina alster. Kommer så småningom.

Nä nu ska jag dricka lite kaffe som Thommy precis kom med men innan dess ska jag lägga in ett par för - nästan - dagen uppdaterade bilder.




Ha det så himla gott och på återhörande.

Kram




Inga kommentarer: