söndag 22 november 2009

På stallbacken med V75.

Jaha-det var ett bra tag sedan jag var på travet. Igår hände det. Jag var där med "dotera" med familj och vänner. Det var en fantastiskt vacker höstdag. Varm var det också även om det kylnade på allteftersom dagen gick och plånboken blev tom ;-)
Vilken stämning där var och mycket folk. Det är nå´t visst i alla fall att se djuren kämpa. Hästarna menar jag ju då -så ingen missförstår ;-D
Som den smarta quinna jag är ( rodnar lätt ) tog jag ju med mig kameran då. Så här kära vänner håll till godo och dela denna underbart trevliga dag och stund med oss.

Som ni ser så tog dagen ut sin rätt. Tröttsamt med karuseller och annat jippo :-)
Vi kom - Vi såg - Vi segrade.....Någon tia plus blev det nog i alla fall... Kul var det och vi gör om det, varså säker ,-)
Ha det nu så gott och på återhörande.
Kramkram.





Inga kommentarer: