måndag 31 mars 2008

Åter till vardagen.

Så har det då blivit måndag igen. Långt ifrån lugn och avkoppling radar veckan upp sig framför mig. Har inte varit på jobbet på ett tag då jag drabbades eller snarare insjuknade i något som "lillflärpan" tagit hem från sitt dagis. Oj, vad sjuka vi blev flera stycken i familjen i påsk. Vinterkräksjukan - så behöver väl inte tillståndet beskrivas mer. Känner mig rätt återhämtad men skulle kunna sova en vecka till - minst. Är egentligen ledig idag men ska strax in på ett möte på jobbet. Ja a så är det. Ingen rast och ingen ro.
Bilden tog jag på Kap Verde i höstas. Inte är det väl konstigt att man längtar bort ibland.
Kram och på återhörande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Monica! När jag hör dig här, så tänker jag, vad härligt med barnbarn, bara dom är friska:-)) Men....det spelar nog ingen roll för lilla Annie är ju bara såååå söt och go, både frisk och sjuk. Kram från friska Lilian, (har inga barnbarn) ((ännu)):-)))