söndag 25 januari 2009

Up - up - and } } }

Tjohej i natten!
Sitter här med mina höga förväntningar och min dödsångest.
Imorgon bär det av till Cap Verde igen. Jo, jag vet.... Sa att jag åker inte dit igen. Men faktum kvarstår. När man får lite distans till all sand och påträngande Cap Verdianer - " where you from?". "My mother just done this for you. Come whit me to my store and I will show you". Hmmm. Gick på det en gång :-D Och jag säger bara - never more. Får se hur det går nu. Ska till en annan ö. Det som lockar oss är värmen och det korallgröna underbara vattnet. Så mina kära vänner. Treva er fram i dimman, kylan och mörkret. Thommy och jag åker till värmen och ljuset ;-)
Gott att grannen ser till det hela likaså barnen - ni vet de små med de stora musklerna. Så akta er! Det är bevakat ;-D och larmat ;-) Katterna är folkilskna - å jag skojar inte. Stora är dom också....
Puss o kram och på solbränt återseende.

Inga kommentarer: