lördag 10 januari 2009

Ops...I did it again!

Hällåw!

Börjar nästan bli en vana detta. Tycker det är kul att vara tillbaka i "etern" igen. Dessutom när jag ser att det finns folk här inne och läser. Jodå, så är det. Jag ser det. Även om ni inte vill eller riktigt vet hur man kommenterar så ser jag det. Då pratar jag inte om att vara synsk. Tack och lov för det. Hur kul skulle det vara att hela tiden veta vad, hur och varför man gör saker och ting. Vad tog överraskningsmomentet vägen. Det är ju det som är kryddan och gör livet lite mer spännande. Att inte veta vilket humör man är på på morgonen när man vaknar tycker jag är en överraskning. Om man visste att nu vaknar jag upp förbannad igen - vem skulle vilja sova då - eller? :-D. Fast jag måste nog erkänna att lite synsk är jag nog. Tala inte om det för någon bara, det kan bli så himla jobbigt med folk som vill bli spådda hela tiden. Jo, så här är det. Jag kände på mig att tomten skulle komma i år - igen. Å´de´gjorde han. Många julklappar blev det. Visar här ett litet axplock från våran jul. Finns bara ett ord för det hele....JULMYS på hög nivå.

Håll till godo kära vänner ;-D
Höga förväntningar:-D

Dags att borsta tänderna och jaga tandtrollen innan det är dags att säga godnatt till en underbar dag tillsammans.

Puss och kram jag älskar er!

1 kommentar:

Meja och Mamma sa...

Åh vad skoj med uppdateringar!! :)
Ni ser ut att ha haft det jättemysigt! Men du, du som verkar hur haj som helst på det här! Hur kan jag lägga upp så att andra ser vilka bloggar jag läser? Och hur kan jag ställa in för att se vilka som besöker sidan??
Kram Kram!