söndag 9 november 2008

Jag är på gång - jag är laddad - jag är tänd! :-)

Så pass!?

Varför på detta viset?

Jo - jag har varit på Byttan och sett KFF ta SM-GULD!!!

Snacka om VI känsla. Vilken underbar upplevelse.

Kalmarbor/kalmarriter enade för ett och samma mål. Det var stort!

Vilket engagemang. Alla var förenade!

Champagne!

Slottet i polkagrisrandigt.

Stjärnor på bron in till Kalmar.

Kalmar satt på kartan.

Jag tillhör!!!!!

Följ med på resan...




SM-Guld, SM-Guld, SM-Guld!!!!
KFF Grattis!!!
Puss o Kram.


2 kommentarer:

Mitt liv som Caroline sa...

Tack :-) Ser att ni haft en trevlig eftermiddag på byttan. Heja FF ;-) Kram på dig

Anonym sa...

Åh vilken underbar känsla jag fick nu! :) Önskar att jag kunde varit med i underbara KALMAR!
Allt är bra med oss, jag sörjar fortfarande nästa helg, men vi får göra ett nytt försök! Hoppas att allt är bra och att champagnen smakade kalas!
Kramar i massor!