tisdag 10 mars 2009

Hipp Hipp Hurra!!!

Hallå alla kära vänner och övriga :-)

Vill bara berätta att nu är det dags igen. Födelsedagar, jag säger bara det - födelsedagar!

Maken fyller jämnt - faktiskt varje år, ja, inte jämna år då, men jämnt... :-) Och så vår son - som oxå fyller varje år... Usch vad åren går! Själv har jag slutat fylla - menar inte då att jag blivit absolutist - om man säger så. Jag stannar vid 55+...

Nu har jag planerat och bakat och handlat och stått i. Tycker det ska bli väldigt roligt att träffa en massa goa vänner på lördag. Vi har bjudit till öppet hus. I vårt hem. Kul!

Först ska det bjudas på gottis ( vad det nu kan vara vet du först om du kommer hit ;-) ) Sedan blir det kaffe med hembakat. är uppe i 4 sorter + bullar. Kan bli mer.... Så givetvis den ljuvliga födelsedagstårtan. Hur den ska utformas vet bara jag .-)

Det kan bli.... eller.... eller.....
Men framför allt säger jag ju bara....Hoppas det smakar bra ..Så du inte blir likgiltig inför frestelsen :-)
Det blir nog bra så jag önskar mina pojkar ......

Inga kommentarer: