söndag 7 september 2008

Oiiiii - bada, bada, bada...

Vad är på gång - oiiiii jag ska bada i min nya pool.





Visst ser det skönt ut.










Men morfar då...Jag blir ju blöt :-)))









Här svalkar jag mormors fötter...



Nu är jag färdig att fira pappas födelsedag! HURRA, HURRA, HURRA, HURRA







Men.........Vad är det för figurer där ute på altanen - hmmm.....




Jaha - det var ju farmor och farfar - ju ;-)








Bäst ändå att jag ber morfar eskortera ut mig - just in case ....



Hej pappa nu kommer jag.........









Å....ja´mä.....

Här pappa har jag paket till dig.
















Tack min underbara unge. Pappa älskar dig! WOW nu kanske jag hittar hem också :-D













Här förstår du Jonas bor vi. Häftigt. Får jag se - också.....












Matdax, mums så gott det ska bli... Ja a mmmmmm












Här kommer Thomas och Fia med presenter och Grattiskramar. Yiepiiii.....
Välkomna till bords!










































































































































































































































































































































Inga kommentarer: